Танк Т-55АГМ є варіантом модернізації танків Т-54, Т-55, Т-62 та Т-59. З метою підвищення всіх основних бойових, технічних та експлуатаційних характеристик на ньому встановлено: 

  • Моторно-трансмісійне відділення з двигуном 5ТДФМ
  • Удосконалена ходова частина
  • Автоматизована система управління рухом зі штурвалом
  • Додатковий пасивний захист, вбудований динамічний захист, система оптико-електронної протидії, нове протипожежне обладнання
  • Сучасна система керування вогнем з дубльованим управлінням з місця командира
  • Автомат заряджання
  • Зенітна установка закритого типу
  • Нова гармата за бажанням замовника може бути калибру 125 мм або 120 мм.

Модернізації підлягають:

  • озброєння
  • система керування вогнем
  • підвищення рухомості
  • захист
Озброєння

Для підвищення вогневої могуті танка Т-55АГМ пропонується модернізація бойового відділення, до якої входять: встановлення 125 мм гладкоствольної гармати КБМ1 або 120 мм гладкоствольної гармати КБМ2, спареного кулемету, який розміщено в броньованому відсіку кормової частини башти.

120 мм гладкоствольна гармата КБМ2, що пропонується, являє собою модифікацію гармати КБМ1 та відповідає вимогамстандартів НАТО. Використання в боєкомплекті танку пострілів зі снарядами більшої могуті та керованої ракети, яка запускається через ствол гармати дозволяє поражати сучасні танки на дальностях 2000...3000 м бронебійними снарядами та керованою ракетою на дальностях до 5000 м.

Гармата

Марка КБМ1 КБМ2
Калібр, мм 125 120
Маса гармати, кг 2500 2600
Довжина ствола, мм 6000 мм (48 калібрів) 6000 мм (50 калібрів)
Тип Гладкоствольна
Повна довжина гармати, мм 6903
Нормальна довжина відкату, мм 260...300
Гранична довжина відкату (СТОП), мм 310
Кількість гальм відкатних частин Два
Розташування гальм відкатних частин Симетричне відносно вісі каналу ствола
Кількість накатників Один
Заряджання Автоматичне, напівавтоматичне, ручне
Типи пострілів, що застосовуються Всі типи пострілів (УР, БПС, КС, ОФС, ОШС з дистанційним підривом) Всі типи пострілів, які відповідають вимогам стандартів  НАТО, керована ракета українського виробництва
Кількість пострілів Не менше 30 (з них 18 - в автоматі заряджання)

Спарений кулемет

Параметр Значення
Марка КТ-7,62 або ПКТ-7,62
Калібр, мм 7,62
Розташування З правого боку від гармати

Зенітна установка закритого типу

При застосуванні автомату заряджання існує можливість на люці командира встановити зенітно-кулеметну установку закритого типу для стрільби по повітряним і наземним цілям. 

Параметр Значення
Кулемет КТ-12,7 або НСВТ-12,7
Калібр, мм 12,7
Швидкострільність, постр./хв. 700
Боєкомплект, патронів 450 (150х3)
Управління дистанційне
Умови стрільби з місця, в русі
Дальність прицільної стрільби, м
удень до 2000
уночі до 800
Діапазон наведення, град:
по вертикалі -5...+70
по горизонталі ±85
Режим управління зенітно-кулеметною установкою автоматичний, стабілізований по вертикалі крізь приціл ТКН-4С і напівавтоматичний крізь приціл ПЗУ-7 

Автомат заряджання (АЗ)

Автомат заряджання - електромеханічний комплекс вузлів з цифровою системою управління. Розташований в броньованому відсіку в кормовый частині башти.
Склад автомата заряджання:

  • конвейєр ланцюгового типу - для розміщення та виведення пострілів на лінію заряджання; 
  • стопор гармати - для стопоріння гармати на куті заряджання;
  • механізм досилання - для досилання пострілу в гармату;
  • лоток подавання - слугує опорою постріла при досиланні;
  • механізм видалення піддону - для схоплення піддону після пострілу та видалення його з бойового відділення танку;
  • механізм підйому відсіку АЗ;
  • система управління автоматом заряджання (СУАЗ);
  • відсік АЗ.
Параметр Значення
Режими роботи автоматичний, напівавтоматичний (поопераційний), аварійний (ручний)
Кількість пострілів в конвейєрі, шт. 18
Тривалість одного заряджання в автоматичному режимі, сек 6,5...7

Встановленням АЗ в танк Т-55АГМ досягається:

  • скорочення кількості членів екіпажу до 3-х чоловік
  • підвищення захищеності екіпажу
  • збільшення швидкострільності до 8 пострілів на хвилину
  • покращення умов знаходження екіпажу у бойовому відділенні у зв'язку з введенням автоматичного видалення гільзи за межі танку 
  • заряджання гармати без остановки танку. Це дозволяє вести прицільний вогонь в русі, при цьому швидкострільність не залежить від рельєфу місцевості та втоми екіпажу.

На танку Т-55АГМ можуть бути встановлені автомати заряджання як для пострілів калібру 125 мм, так і для пострілів калібру 120 мм стандартів НАТО із забезпеченням взаємозаміни. 

Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB
Система управління вогнем

Сучасна система керування вогнем з дубльованим управлінням з місця командира

На модернізованому танку Т-55АГМ встановлений сучасний комплекс керування вогнем, який забезпечує ведення стрільби навідником та командиром по нерухомим і рухомим цілям з місця та в русі з високою ймовірністю попадання з першого пострілу. 

Комплекс керування вогнем складається з денного приціла навідника 1К14, тепловізійного приціла ПТТ-М з тепловізійною камерою «MATIS» фірми «SAGEM», прицільно-спостережного комплекса командира ПНК-4С, зенітного приціла ПЗУ-7, системи управління зенітною установкою 1ЕЦ29М, балістичного обчислювача ЛІО-В з датчиками вхідної інформації, стабілізатора озброєння 2Е42 та інших пристроїв. Денний приціл навідника 1К14 має стабілізовану в двох площинах лінію візирування, вбудований лазерний далекомір і канал управління керованою ракетою. В ньому реалізована автоматизована компенсація уводу гіроскопів. Поле зору прицілу має збільшення 10х.

Вбудований лазерний далекомір забезпечує вимірювання дальності до цілі до 9990 м та має точність до 10 м. Дальність, яка була вимірена, відбивається з сигналом готовності до стрільби та типом боєприпасу в нижній частині поля зору приціла навідника. 

Тепловізійний приціл ПТТ-М включає в себе оптоелектронний прилад навідника, монітор та пульт управління командира. Тепловізійний приціл дозволяє навіднику і командиру виявляти цілі та вести вогонь (командиру в режимі дубльованого керування вогнем) по ним практично у будь-яких погодніх умовах на великих дальностях і з високою точністю, що є великою перевагою при роботі в умовах поганої видимості, а також у темний час доби. Тепловізійний приціл також доволяє ігнорувати наявність деяких поширених перешкод спостереженню, таких як характерний для поля бою дим. 

Прицільно-спостережний комплекс командира ПНК-4С складається з комбінованого денно-нічного прицілу командира ТКН-4С та дачика положення гармати.

Комбінований приціл командира ТКН-4С має стабілізовану у вертикальній площині лінію візирування та три канали: денний однократний канал, денний багатократний канал з кратністю збільшення 7,6х та нічний канал з краністю 5,8х.

Зенітний прицілдозволяє командиру вести вогонь по повітряним цілям з зенітно-кулеметної установки знаходячись під захистом броні башти.

Цифровий балістичний обчислювач ЛІО-В для розрахунку балістичних поправок автоматично враховує сигнали. які надходять із наступних датчиків:

  • швидкість танку
  • кутова швидкість цілі
  • кут крену вісі цапф гармати
  • поперекова складова швидкості вітру
  • дальність до цілі
  • курсовий кут

Додатково для розрахунку вручну вводяться наступні параметри: температура оточуючого повітря, температура заряду, зношення каналу ствола, тиск оточуючого повітря та ін.

Привод башти - електричний, а привод гармати - гідравлічний. На випадок аварійної ситуації передбачені ручні приводи наведення гармати та башти.

Особливістю танка є наявність керованого озброєння, яке доволяє вести вогонь з гармати керованими ракетами з лазерним наведенням та вражати цілі з ймовірністю не менше 0,8 на дальностях до 5000м. Кероване озброєння також забезпечує танку можливість уражати завислі над полем бою геліокоптери, які ведуть стрільбу з недосяжного для звичайної танкової зброї відстані.

Стрільба ракетою може здійснюватися в русі по цілі, яка рухається. Ракета має тандемну бойову частину, що дозволяє  їй вражати цілі, які оснащені динамічним захистом, а також сучасною багатошаровою бронею, яка має покращені характеристики із захисту від кумулятивних боєприпасів.

Стрільбу зі спареного з гарматою кулемета можно вести з місця навідника або командира по стаціонарним цілям, наприклад будовам та бункерам.

Модернізація, що пропонується, забезпечує:

Навіднику:

  • підвищення дальності єфективної стрільби удень і вночі до 3000 м з місця та в русі; 
  • збільшення дальності виявлення та розпізнавання цілі удень за рахунок встановлення прицілу 1К14 з кратністю збільшення до 16х та уночі за рахунок встановлення тепловізора ПТТ-М; 
  • вимірювання дальності удень до 5000 м з ймовірністю 0,9 за рахунок застосування лазерного далекоміра зі схемою амплітудно-часової селекції (АЧС);
  • стрільбу керованою ракетою до 5000 м;
  • автоматичне врахування відхилень умов стрільби від нормальних за допомогою високоточного цифрового балістичного обчислювача.

Командиру:

  • дубльовану стрільбу в русі з гармати крізь приціл ТКН-4С по цілям на дальності до 2500 м та з кулемету по цілям на дальності до 1800 м; 
  • стрільбу в русі з зенітної установки із зачиненим люком до 2000 м по наземним та повітряним цілям, що низько летять;
  • підвищення дальності виявлення цілі:
    • удень до 5000 м
    • уночі до 700 м (через приціл ТКН-4С)
    • 5000 м (крізь тепловізор ПТТ-М)
  • цілевказівка навіднику з високою точністю.

На модернізованому танку Т-55АГМ встановлені засоби зв'язку, які включають в себе:

  • ультарокороткохвильову радіостанцію 
  • апаратуру внутрішнього зв'язку та комутації
Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB
Підвищення рухливості

Ходова частина

Модернізація ходової частини танка Т-55 дозволила підвищити його рухливість за рахунк збільшення середніх швидкостей руху місцевістю з натуральними нерівностями. Це досягнуто встановленням на танк більш потужних гідравлічних амортизаторів та торсійних валів зі збільшеними кутами закручування. Для зменшення коливань гусениці при підвищених швидкостях руху танка по місцевості встановлені підтримуючі катки верхньої гілки гусениці.

Моторно-трансмісійне відділення з двигуном 5ТДФМ

Силова установка, що пропонується для установлення в модернізовані танки, розроблена на основі двигуна 5ТДФМ потужністю 850 к.с. Ця силова установка конструктивно та технологічно виконана у вигляді окремого модуля, який приварюється замість відрізаємої кормової частини корпусу. Вказаний двигун є двотактовим багатопаливним дизелем з прямоточним продуванням, рідинного охолодження, з горизонтально розташованими циліндрами та поршнями, що рухаються один на зустріч іншому.

Двигун працює на різних видах палива: дизельне, бензин, керосин, паливо для реактивних двигунів або їх суміш в будь-якій пропорції.

Знімання потужності здійснюється з двох сторін колінчастого валу. Кріплення двигуна здійснюється за допомогою двох циліндричних опор (бугелів), співвісних валу відбора потужності та розташованих з торців двигуна, і передньої опори, розташованої на нижній поверхні двигуна. Такий спосіб кріплення двигуна не потребує операції регулювання і центрування при встановленні двигуна в МТО на відміну від стандартної версіїї танку.

Основною особливістю силової установки з двигуном 5ТДФМ є ежекційна система охолодження, високоефективна система очищення повітря, яке надходить до двигуна, наявність спеціального повітрозабірного пристрою для долання броду глибиною до 1,8 м та висока герметичність МТО.

Система охолодження - рідинна, закрита, примусова, ежекційного типу. Ежектор системиохолодження працює на випускних газах двигуна. Відсутність вентилятора та редуктора приводу значно зменшує масу системи охолодження, забезпечує високий рівень надійності та саморегулювання і забезпечує експлуатацію танка без обмежень при високих температурах. Високоефективний циклонно-касетний повітроочищувач забезпечує очищення повітря від пилу на 99,8%.

Після модернізації забезпечуються наступні параметри танку:

  • збільшення середньої швидкості по ґрунтовому шляху на 22%;
  • забезпечення експлуатації при оточуючій температурі до+ 55 °С;
  • забезпечення експлуатації танків в пильових умовах до обслуговування касет 35 мотогодин або 1000 км; 
  • забезпечення броду без підготовки до 1,8 м.

Технічні характеристики двотактового двигуна 5ТДФ

Параметр Значення
Тип двигуна Багатопаливний дизель з турбонаддувом з поршнями, що рухаються протилежно, рідинного охолодження
Максимальна потужність (кВт / к.с.) 625 / 850
Кількість циліндрів 5
Розташування циліндрів горизонтальне
Робочий об'єм (л) 13.6
Питомі витрати палива (г/кВт / г/к.с./год.) 218+14 / 160+10
Витрати мастила (кг/год.) 2,5 - 4.0
Витрати повітря (кг/сек.) 1.47
Частота обертання колінчастого валу при максимальній потужності (об./хв.) 2800
Максимальний крутячий момент (кг/м) 202
Частота обертання колінчастого валу при максимальному крутячому моменті (об./хв.) 2050
Маса (кг) 1080+30
Габаритні розміри (мм):
довжина 1830
ширина 955
висота 581

На танку встановлена оригінальна реверсивна трансмісія і система управління рухом, які у порівнянні з танком Т-55 мають наступні конструктивні відмінності:

  • трансмісія складається з двої бортових планетарних коробок передач (КП) з сімома передачами передачами вперед та однією назад передачею заднього руху, з фрікційним вмиканням та гідроуправлінням і співвісних з КП реверсивних бортпередач (БП). БП забезпечують додатково чотири передачі заднього ходу та складаються з двох планетарних рядів з передаточним відношенням і=4,8 для прямого руху та і=3,8 для реверсу.
  • електромеханогідравлічна система управління рухом забезпечує автоматизоване перемикання передач та штурвальне управління поворотом. 

Вказані відмінності забезпечили підвищення параметрів рухливості та керованості танка Т-55АГМ у порівнянні з Т-55: 

  • максимальна швидкість переднього руху шляхом з твердим покріттям збільшилась до 70 км/год. замість 50 км/год. 
  • 5 передач заднього руху дозволили підняти швидкість відкату більш ніж на 30 км/год. замість 6 км/год. (у 5 разів)  
  • на відміну від танка Т-55, забезпечуючого  мінімальний радіус повороту на 1 передачі тільки навколо загальмованої гусениці, система управління рухом танка Т-55АГМ дозволяє здійснювати оберт як навколо загальмованої гусениці, так і навколо вісі танку, в залежності від величини пересування органу управління поворотом.
Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB
Захист

Комплекс додаткового захисту (КДЗ) танка Т-55АГМ призначений для підвищення рівня захисту танка від кумулятивних та кінетичних (бронебійних підкаліберних снарядів - БПС) вражаючих засобіві при мінімально можливому збільшенню маси танку. КДЗ складається з пасивного броньового захисту та вбудовваного динамічного захисту (ВДЗ).

На носі корпусу танка встановлено знімний модуль.

На бортах встановлені силові екрани та гумотканеві щитки.

По зовнішньому периметру лобових та бортових участків башти розміщені модульні секції, а також контейнери, встановлені на криші башти. В середині кожної секції ВДЗ і кожному контейнері встановлені елементи динамічного захисту нового покоління типу "Ніж".

Захисна дія ВДЗ на кумулятивний засіб основане на зруйнуванні, дроблінні та зміні напрямку кумулятивної струї внаслідок дії деталей ЕДЗ та продуктів детонації вибухової речовіни, яка знаходиться всередині ЕДЗ та ініційованого кумулятивною струєю.

Захисна дія ВДЗ на кінетичний снаряд заснована  на зруйнуванні його корпусу та зміні напрямку його просування внаслідок дії продуктів детонації вибухової речовини, який знаходиться всередині елементу динамічного захисту (ЕДЗ) та ініційованого за рахунок кінетичної енергії снаряду. Встановлення ВДЗ підвищує рівень захисту танку Т-55АГМ:

  • від кумулятивних вражаючих засобів - у 2,3...2,6 рази;
  • від кінетичних вражаючих засобів - у 3,5...4,3 рази.

Елементи динамічного захисту (ЕДЗ), які входять до складу ВДЗ, не детонують при попаданні в них куль стрілецької та автоматичної зброї калібру 7,62 мм, 12,7 мм та снарядів автоматичних гармат калібру до 30 мм, а також від дії запалювальних сумішей типу "Напалм" і вражаючих факторів об'ємного вибуху.

Система встановлення аерозольної завіси (СВАЗ)

З метою підвищення захисних характеристик танка Т-55АГМ пропонується застосування в його складі системи встановлення аерозольної завіси (СВАЗ).

Система встанвлення аерозольної завіси призначена для придушення систем управління ПТУР, які використовують лазерне підсвітлення цілей та голівок з напівактивним лазерним самонавведенням, а також артилерійських систем, які мають  лазерні далекоміри, за рахунок виявлення лазерного випромінювання, визначення його його напрямку і дистанційної постановки аерозольних завіс, що швидко утворюються.

Основні тактико-технічні характеристики

Параметр Значення
Напруга живлення системи, В 27
Час готовності, с 1
Час безперервнохї роботи, год. без обмежень
Режим роботи системи
  • автоматичний
  • напівавтоматичний
  • ручний
  • режим цілевказівки
Час реагування системи в автоматичному режимі, с менше 0,5
Сектор захисту
з доворотом башти 360°
без довороту башти ±45°
Кількість пускових установок, шт. 12
Калібр, мм 81
Кут нахилу до горизонта, град. 12

Система колективного захисту танка Т-55АГМ

Система колективного захисту забезпечує захист екіпажу та внутрішнього обладнання від дії вражаючих факторів ядерного вибуху, радіоактивних, отруйних речовин та бактеріальних засобів. Система колективного захисту танку складається з:

  • приладу радіоаційної та хімічної розвідки ПРХР-М;
  • фільторвентиляційний прилад ФВУ.

Прилад ПРХР-М призначений для безперервного контролю, виявлення, сигналізації та управління виконавчими механізмами засобів захисту: при потужному гама-випромінюванні (ядерний вибух); при гама-випромінюванні радіоактивнозараженої місцевості із вимірюванням потужності експозиційної дози гама-випромінювання; при появі у повітрі парів отруйних речовин ймовірного супротивника.

Фільтровентиляційний пристрій призначений для очищення зовнішнього повітря від отрцйних речовин, радіоактивного пилу, біологічних аерозолей, подавання очищеного повітря в населене відділення та створення в ньому надмірного тиску, вентиляції населеного відділення від вогнегасячих речовин після усунення пожежі.

Система протипожежного обладнання (ППО)

Система ППО призначена для виявлення очагів пожежі, запобігання вибуху паливно-мастильної суміші від кумулятивної струї у населеному та мотороно-трансмісійному відділеннях, а також швидкої їх ліквідації; видаванню команд на включення вентиляції для видалення продуктів піролізу з населеного відділення з метою виключення отруєння токсичними газами. Дана система ППО є автоматичною системою пожежовибухопридушення і відповідає сучасним вимогам. На відміну від інших систем вона має високу швидкодію виявлення та ліквідації осередків пожеж (населене відділення - не більше 0,15с, моторно-трансмісійне відділення - не більше 10 с), високою надійністю, простотою та зручністю в обслуговуванні.

Способи приведення у дію:

  • автоматично (при включенні бортової мережі виробу)
  • вручну (з кнопок пульта ПО, МТО у відповідні відділення).

Швидкодія:

  • населене відділення не більше 0,15с
  • в МТО не більше 10с.

Кратність дії - 2.

Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB
Зміна технічних характеристик танка Т-55 після модернізації
Назва параметру Значення параметру
До модернізації Після модернізації
Загальні дані
Бойова вага (т) 36 39,3
Питома потужність (к.с./т) 16,1 17,3
Зміщення на корму вісі КП від номінального положення (мм) - 45
Довжина корпусу (мм) 6200 6120
Швидкість руху (км/год.)
Розрахункова швидкість (при номінальній частоті обертання колінчастого валу)
(на I передачі) 6,85 7,46
(на II передачі) 14,66 13,85
(на III передачі) 20,21 17,15
(на IV передачі) 28,99 21,8
(на V передачі) 45,48 30,2
(на VI передачі) - 41,5
(на VII передачі) - 61
(на передачі заднього руху) 6,85 4,26
Середня швидкість
(ґрунтовим шляхом) 22...27 30...35
(по шосе) 32...35 40...45
Максимальна швидкість по шосе 50 65
Експлуатаційні дані
Витрати палива на 100 км шляшу (л)
(ґрунтовим шляхом) 300...330 300...330
(по шосе) 190...210 190...210
Запас руху по паливу (км)
(ґрунтовим шляхом) 290...320 29...320
(по шосе) 485...500 485...500
Температура оточуючого повітря експлуатації танка (°С) ±40 ± 55
Глибина водяної перешкоди, яка долається без підготовки, м 1,4 1,8
Глибина водяної перешкоди, яка долається із встановленням обладнання для підводного водіння танка, м - 5
Двигун
Марка та тип В-55, чотиритактний однокамерний дизель дизель рідинного охолодження 5ТДФМ, двотактовий дизель із поршнями, які рухаються протилежно, з турбонаддувом, рідинного охолодження, багатопаливний
Максимальна потужність (к.с.) 580 850
Частота обертання колінчастого валу при максимальній потужності (об/хв.) 2000 2800
Питомі витрати палива (г/к.с.год.) 190+5 ≤160+10
Вага (кг) ≤920 1080+30
Система змащування
Мастило, що застосовується МТ-16П ГАЛОЛ М-4042ТД
Об'єм мастила в баку (л) 60 110
Об'єм зовнішнього мастильного баку (л) 35 -
Мастильні фільтри МАФ з двома дротово-щілинними секціями очищення мастила та відцентровий мастилоочищувач МЦ-1 Мастильний відцентровий фільтр
Система охолодження
Тип Рідинна, закритого типу, примусова, під тиском, з відцентровим вентилятором для створення потоку охолоджуючого повітря крізь радіатори Рідинна, закритого типу, примусова, під тиском, з ежектором для створення потоку охолоджуючого повітря крізь радіатори
Система пуску двигуна
Основна система Повітропуск від 2-х балонів стислого повітря з тиском не менше 70 кгс/см2 Електрична зі стартером СГ-18 від 4 акумуляторних батарей
Комбінована - Спільна робота електричної та повітряной систем
Резервна Електрична стартером від 4-х АКБ Повітропуск від 2-х балонів стислого повітря з тиском не менше 70кгс/см2
Агрегати, які полегшують пуск двигуна Підігрівач форсуночний з ручним та електричним приводами Підігрівач для розігріву охолоджуючої рідини та мастила моторного, автономний факельний підігрівач повітря, система дозованого впорскування мастила до циліндрів перед пуском
Експлуатаційний режим роботи двигуна
Температура охолоджуючої рідини (°С)
рекомендована 70...90 80...115
максимальна 105 130
Температура мастила (°С)
рекомендована 70...90 80...115
максимальна 110 130
Частота обертання колінчастого валу (об/хв.):
експлуатаційна 1600...1800 1600...2800
максимальна, короткочасно 2000 3400
Тиск мастила в експлуатаційному диапазоні частоти обертання колінчастого валу (кгс/см2) 6...10 min 1,5
Силова передача
Гітара Підвищуючий  шестирьончатий редуктор -
Коробка передач З постійним заціпленням зубів шестерен з синхронізаторами на 3, 4 та 5 передачах Механічна планетарна з гідроуправлінням
Кількість передач
передні 5 7
задні 1 1 + 3
Мастило, що застосовується МТ16п МТ8п або ТС3п8
Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB Т-55АГМ | MorozovKMDB