Призначення

Призначенням стенду є проведення стаціонарних випробувань силових установок гусеничних і колісних машин з потужністю двигунів до 3200 к.с. за визначенням наступних основних показників:

 

  • потужних, тягових і швидкісних характеристик на вихідних валах машин при роботі двигуна на повній або частковій навантаженності
  • ефективності системи охолодження при регулюванні температури підігрівається повітря на стенді в діапазоні від навколишнього значення до + 55 ° С
  • димності і токсичності випускних газів
  • тепловиділень всередині силового відділення та зовнішніх поверхонь
  • витрат паливно-мастильних матеріалів і повітря, споживаних силовою установкою на різних режимах роботи двигуна.

 

На стенді можливе проведення довготривалих випробувань силових установок на режимах, що імітують рух по середьонепересічної місцевості при температурах навколишнього повітря до + 55 ° С наступних машин:

 

  • танків
  • гусеничних і колісних бронетранспортерів
  • тягачів
  • вантажних автомобілів з одним або двома задніми провідними мостами
  • джипів-позашляховиків
  • тракторів

 

 

 Стенд для випробувань силових установок (детальніше) | MorozovKMDB
Навантажувальні пристрої

Навантажувальні пристрої є основними елементами стенда.

 

До складу лівого або правого навантажувального пристрою входять:

 

  • індукторний гальмо WS 1 200 фірми CARL SCHENCK потужність 1600 к.с., в якому підводиться до його ротора крутний момент гальмується магнітним полем, що нагріває статор; відведення тепла від його сердечника здійснюється водою
  • інерційний барабан, що імітує масу випробуваної машини, необхідний момент інерції якого забезпечується відповідним набором з 12-ти дисків
  • фрикціон, службовець для запобігання механізмів випробуваної машини від поломок шляхом швидкого відключення обертових мас інерційного барабана і ротора гальма
  • з'єднувальні вали і муфти; мультиплікатори з передавальними числами i1 = 6 і i2 = 3,14, службовці для узгодження реальних значень крутних моментів і кутових швидкостей на лівому або правому вихідному валу з робочими характеристиками вала гальма WS 1200
  • сумуючий редуктор з передавальним числом i3 = 2, службовець для передачі крутних моментів від маточин одного або двох ведучих мостів колісних машин до валу гальма WS 1200.

 

Навантажувальні пристрої можуть бути зібрані за 5-ю схемами, що відрізняються одна від одної величиною передавальних чисел в залежності від установки перехідного валу, одного або двох мультиплікаторів, або підсумовує редуктора. При виборі схеми враховується вид проведених випробувань, а також швидкісні, тягові, масові та габаритні параметри машини.

 Стенд для випробувань силових установок (детальніше) | MorozovKMDB  Стенд для випробувань силових установок (детальніше) | MorozovKMDB
Технічні характеристики

Технічні характеристики стендових навантажувальних пристроїв при їх складанні по 5-ти схемами.

 

Допустимі максимальні швидкості і маси піддослідних машин при різних схемах збірки навантажувальних пристроїв стенду.

№ схеми Для машин з радіусом ведучих коліс 0.4 м

Передатне число навантажувального пристрою

Максимальна швидкість, км / год  Діапазон імітації маси машини, т
I 30 180…700 18.84
II 100 18…71 6
III 150 7.5…22 3.14
IV 600 0.6…2 1
V 180 2.2…8.1 2
Інформаційно-вимірювальне обладнання

Інформаційно-вимірювальне обладнання стенду складається з двох персональних комп'ютерів, блоку узгодження крейтового типу на 96 вимірювальних каналів, двох принтерів і демонстраційного екрану. Даний комплекс дозволяє при проведенні випробувань в режимі реального часу з частотою від 1 до 100 Гц виробляти прийом і обробку з точністю до 0,5% сигналів, що надходять з встановлених на машині датчиків. За допомогою спеціального програмного забезпечення проводиться графічне відображення інформації на монітори, а також друк протоколу випробувань на принтері і збереження в файлі на жорсткому диску комп'ютера.

 

Перелік показники, що вимірюються:

  • частоти обертання валу двигуна, вихідних валів машини, крильчаток нагнітача і вентиляторів
  • моменти на валах гальм WS 1200
  • потужність на вихідних валах машини з урахуванням ККД навантажувальних пристроїв стенду
  • температури і тиску рідин в контурах систем змащення двигуна і трансмісії, системи водяного охолодження, систем гідрообладнання і паливної системи
  • температури, тиску і розрідження повітря і газів в системах воздухоживлення і випуску
  • масова витрата палива
  • переміщення рейок паливних насосів, важелів і тяг органів управління
  • напруги і сили струму в електричних ланцюгах